.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بزرگ‌ترين سرمايه دولت‌ها جلب اعتماد مردم است

رئيس گروه ائتلاف اصلاح‌طلبان مازندران گفت: بزرگ‌ترين سرمايه دولت‌ها جلب اعتماد مردم، صادق بودن و اطلاع رساني صحيح است.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ، احمدي فولاي در همايش شوراها و نهادهاي مدني در ستاد ائتلاف اصلاح طلبان مازندران اظهار داشت: بزرگ‌ترين سرمايه هر ملت نيروي انساني است كه به عنوان ثروت در جامعه مطرح است.
وي با اشاره به اينكه علماي اقتصادي سه نوع ثروت را براي هر جامعه‌اي در نظر مي‌گيرند، تصريح كرد: اين ثروت‌ها ثروت انساني، فيزيكي و طبيعي است.
رئيس گروه ائتلاف اصلاح‌طلبان مازندران با اعلام اينكه كشور ما 16 درصد ثروت فيزيكي، 20 درصد طبيعي و 64 درصد ثروت انساني را دارد، بيان داشت: با بي‌تدبيري كه در مسئولان وجود دارد، نتوانستيم از ثروت‌هاي كشور به درستي استفاده كنيم.
وي حذف مديران كشور را ضربه بزرگي به جامعه دانست و خاطر‌نشان كرد: بزرگ‌ترين موفقيت هر جامعه اعتماد اقشار مردم است كه دولت نتوانست اين اعتماد را جلب كند.
احمدي فولادي با اعلام اينكه آمارهاي غلط و نادرست موجب سلب اعتماد مردم مي‌شود، بيان داشت: ما براي تغيير آمده‌ايم و با كسي دشمني نداريم.
وي با اشاره به اينكه كشور ما در شرايط فعلي نسبت به ديگر كشورها عقب‌افتاده است، تصريح كرد: دولت نتوانست سرمايه‌هاي ملي استفاده كند.
رئيس ستاد ائتلاف اصلاح طلبان مازندران با اعلام اينكه من به عنوان يك معلم درد جامعه را مي‌دانم، يادآور شد: اعتماد با دو پارامتر صادق بودن و اطلاع‌رساني شفاف حاصل مي‌شود.
وي اظهار داشت: ايران يك كشور تنها در دنيا شده و دولت نتوانست از سرمايه‌هاي خدادادي استفاده كند.
وي خاطر‌نشان كرد: ما رسانه نداريم اما به عنوان يك ستاد در خانه، محله و شهر توانمندي‌هاي موسوي را به مردم اطلاع دهيم و جشن پيروزي وي در انتخابات را در 23 خرداد ماه جشن خواهيم گرفت.
در اين همايش محمدرضا جلايي‌پور به عنوان سخنران اصلي براي سخنراني آمده بود و رئيس ستاد ائتلاف اصلاح‌طلبان مازندران در معرفي وي عنوان كرد؛ وي به عنوان مدير‌مسئول دو روزنامه توقيف شده و استاد دانشگاه و جامعه‌شناس است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.074 seconds.